הרצאות חדשנות הן כלי מרכזי לפריצה עסקית. רעיונות טובים יש לכולם, בהרצאה נלמד איך הופכים אותם למציאות. ד"ר לויתן, מרצה מצטיין בטכניון, מספק בהרצאותיו דוגמאות וניתוח מקרים של החברות המובילות בעולם. חברות כגון: טסלה, אמזון, אנבידיה, אפל, מיקרוסופט ועוד. ההרצאה יישומית, שופעת כלים פרקטיים ומותאמת באופן אישי לכל ארגון.
החשיבות של חדשנות בארגונים
הזדמנויות לחדשנות בארגון
בעולם דינמי ומתפתח, חדשנות היא הדרך להוביל את הארגון שלכם קדימה. באמצעות חדשנות, ניתן לייצר פריצות דרך במגוון תחומים: שווקים חדשים, מוצרים חדשים, טכנולוגיות מתקדמות, וגישות שיווקיות חדשניות.
האתגרים של חוסר חדשנות
חברות רבות, כגון קודאק, נוקיה, ויאהו, איבדו את מעמדן בשוק עקב חוסר חדשנות והתעלמות מהשינויים הטכנולוגיים. ארגונים שאינם מתמודדים עם אתגרים כמו קיבעון מחשבתי והתנגדות לשינוי עלולים לסכן את עתידם.
מי קהל היעד של ההרצאות? ומטרת ההרצאה
הרצאות חדשנות למנהלים ויזמים
ההרצאות מיועדות למנהלים בכירים, צוותים מובילים, כלל עובדי הארגון ויזמים השואפים להוביל את ארגונם לעתיד טכנולוגי מתקדם. בהרצאות אלו תקבלו כלים מעשיים ליצירת תרבות ארגונית המעודדת חדשנות וחשיבה יצירתית.
שילוב חדשנות בארגון
מטרת ההרצאה היא להעניק כלים פרקטיים ליישום חדשנות בארגון. המשתתפים ילמדו לפתח חשיבה יצירתית לטובת יצירת ערך עבור הלקוחות והארגון, ולהוביל את הארגון קדימה בעולם הטכנולוגי המהיר.
בהרצאה נבין מדוע ארגונים רבים מתקשים לחדש. זה לא קורה בגלל מחסור ברעיונות, אלא בשל מגוון חסמים עמוקים יותר. נושאים כגון: פחד מכישלון, שגרה, היררכיה נוקשה ועוד.
ננתח מהלכים מבריקים של חברות מובילות, לצד דוגמאות של מותגים שפספסו את החדשנות ושלמו מחיר כבד. דרך ניתוח המקרים נבין מה מבדיל ארגון חדשני לכזה המתקשה להשתנות.
כדי לייצר חדשנות צריך שיטה. בהרצאה נעמיק במודלים מוכחים המיועדים להרחיב את יכולות החשיבה. נבחן מודלים לשבירת מסגרות, להתבוננות מחודשת על בעיות, ולעידוד גילויים מפתיעים. המשתתפים יקבלו כלים יישומיים שניתן להפעיל כבר בסיום ההרצאה.
ההרצאה היא מפגש קצבי מעורר השראה שמרגיש כמו סדנה. ההרצאה מלאה בדוגמאות מחיי היום יום. זו הרצאה שנועדה להדליק ניצוץ, לשבור דפוסים ולתת כלים אמיתיים לשינוי.
כלי בינה מלאכותית משנים את כללי המשחק. בהרצאה אציג כיצד כלי AI הופכים לכלי מרכזי בצוותי חדשנות, שיווק, אסטרטגיה, מוצר ושירות.
אחד המרכיבים המרכזיים ההופכים את ההרצאה ליעילה במיוחד הוא התאמה לארגון ולתחום הפעילות שלו. אין לי שתי הרצאות זהות: לפני כל הרצאה אני לומד את הלקוח, ומשלב מקרים אמיתיים וכלים רלוונטיים. למה זה חשוב? הארגון מקבל תובנות, ופתרונות המתאימים למציאות שלו.
ד"ר לויתן – מומחה לחדשנות וטכנולוגיה
לפני כל הרצאה, מתקיימת שיחת הכנה עם ד"ר לויתן כדי להבטיח התאמה מרבית לארגון שלכם. ההרצאה מועברת בשפה משעשעת ומלווה בקליפים ודוגמאות מעשיות.
להזמנת הרצאה, צרו קשר במספר 052-2630111, או מלאו את הפרטים בטופס באתר.