שיווק באמצעות אימוג׳ים
בשניות אלו ממש נוצרת שפה חדשה. הילדים שלנו מדברים אותה כבר מזמן. הלקוחות שלנו מתקשרים באמצעותה ברגעים אלו. המשווקים הגדולים
בשניות אלו ממש נוצרת שפה חדשה. הילדים שלנו מדברים אותה כבר מזמן. הלקוחות שלנו מתקשרים באמצעותה ברגעים אלו. המשווקים הגדולים
עמוד הבית שלנו הוא אולי העמוד החשוב ביותר באתר. בהרבה מאוד מקרים הוא זה שיגרום לגולשים לקבל את ההחלטה האם
אוקי, יש לנו אתר, עמוד בפייסבוק, פינטרסט, אינסטגראם, לינקדאין ומה לא. הבעיה שברגע זה בדיוק, חצי מכדור הארץ פוצח בפעילות
תמונה שווה אלף מילים? אולי בשנת 2010, היום תמונה שווה מיליארדים. מדוע זה חשוב? בפעילות הדיגיטלית שלנו חשוב מאוד לשלב
רעיונות חזקים מפצצות. מלחמת המוחות: ראשיתה של התעמולה המודרנית.
אחד ההיבטים המרתקים של השיווק במדיה החדשה הוא נושא השיווק הויראלי. מקורו של המושג "שיווק ויראלי" בעולם הבריאות, או נכון
אחד הסיפורים המרתקים המתרחש סביבנו כרגע הוא סיפורה של חברת בלאקבארי. אתם בוודאי זוכרים את המכשירים שלהם שהיו מזוהים בעיקר
מה כולנו רוצים כבעלי עסקים? עסקים טובים יותר. כיצד נגיע לשם? בעיקר באמצעות התייעלות. למעשה, מדע הכלכלה מנסה לתת לנו
במסגרת הפעילות הדיגיטאלית (באתרים, ברשתות החברתיות, במובייל) מטרתינו היא, בין היתר, להעניק ערך מוסף ולשפר את חוויית השירות ללקוחותינו. במקרים
נדמה שאי אפשר לעבור 100 מטר בלי לפגוש מודעה הנושאת קוד QR. מצד אחד, מדובר על פיתרון נהדר למשווקים המעוניינים