ד"ר יניב לויתן
  • דף הבית
  • אודות
  • הרצאות
  • המלצות
  • ייעוץ
  • ספרים
  • מאמרים
  • וידאו
  • מהתקשורת
  • לקוחות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • הרצאות
  • המלצות
  • ייעוץ
  • ספרים
  • מאמרים
  • וידאו
  • מהתקשורת
  • לקוחות
  • צור קשר
ד"ר יניב לויתן
  • דף הבית
  • אודות
  • הרצאות
  • המלצות
  • ייעוץ
  • ספרים
  • מאמרים
  • וידאו
  • מהתקשורת
  • לקוחות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • הרצאות
  • המלצות
  • ייעוץ
  • ספרים
  • מאמרים
  • וידאו
  • מהתקשורת
  • לקוחות
  • צור קשר
מאמרים
ראשי מאמרים

מאמרים

שיווק באמצעות אימוג׳ים

בשניות אלו ממש נוצרת שפה חדשה. הילדים שלנו מדברים אותה כבר מזמן. הלקוחות שלנו מתקשרים באמצעותה ברגעים אלו. המשווקים הגדולים

קרא עוד ←

טיפים ליצירת עמוד בית מוצלח לאתר אינטרנט

עמוד הבית שלנו הוא אולי העמוד החשוב ביותר באתר. בהרבה מאוד מקרים הוא זה שיגרום לגולשים לקבל את ההחלטה האם

קרא עוד ←

מה עושים מול התחרות בשיווק הדיגיטלי?

אוקי, יש לנו אתר, עמוד בפייסבוק, פינטרסט, אינסטגראם, לינקדאין ומה לא. הבעיה שברגע זה בדיוק, חצי מכדור הארץ פוצח בפעילות

קרא עוד ←

שימוש בתמונות בשיווק דיגיטלי ובאינסטגרם

תמונה שווה אלף מילים? אולי בשנת 2010, היום תמונה שווה מיליארדים. מדוע זה חשוב? בפעילות הדיגיטלית שלנו חשוב מאוד לשלב

קרא עוד ←

להורדת ממאמרים אקדמיים של ד"ר יניב לויתן

רעיונות חזקים מפצצות. מלחמת המוחות: ראשיתה של התעמולה המודרנית.  

קרא עוד ←

על השיווק הויראלי

אחד ההיבטים המרתקים של השיווק במדיה החדשה הוא נושא השיווק הויראלי. מקורו של המושג "שיווק ויראלי" בעולם הבריאות, או נכון

קרא עוד ←

מחזור חיי מוצר – המקרה של בלאקברי

אחד הסיפורים המרתקים המתרחש סביבנו כרגע הוא סיפורה של חברת בלאקבארי. אתם בוודאי זוכרים את המכשירים שלהם שהיו מזוהים בעיקר

קרא עוד ←

התיעלות דיגיטלית

מה כולנו רוצים כבעלי עסקים? עסקים טובים יותר. כיצד נגיע לשם? בעיקר באמצעות התייעלות. למעשה, מדע הכלכלה מנסה לתת לנו

קרא עוד ←

הכפתור המפחיד ביותר ברשת

במסגרת הפעילות הדיגיטאלית (באתרים, ברשתות החברתיות, במובייל) מטרתינו היא, בין היתר, להעניק ערך מוסף ולשפר את חוויית השירות ללקוחותינו. במקרים

קרא עוד ←

כיצד להשתמש בצורה נכונה ב QR?

נדמה שאי אפשר לעבור 100 מטר בלי לפגוש מודעה הנושאת קוד QR. מצד אחד, מדובר על פיתרון נהדר למשווקים המעוניינים

קרא עוד ←
  • 1
  • 2


לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר




©כל הזכויות שמורות ל ד"ר יניב לויתן