icon

הזמינו הרצאה

  • EN
  • הרצאה איך להשתמש בבינה מלאכותית


    כלי הבינה המלאכותית היוצרת (ג׳נרטיבית) מאפשרים לכל אחד לשפר יכולות רבות באופן מיידי. כלים כדוגמת ChatGPT יכולים להיות העוזר האישי שלכם. הצ׳ט עוזר לקצר זמנים, לבצע משימות מורכבות במהירות ובצורה טובה. בהרצאה שלי העוסקת באיך להשתמש בבינה מלאכותית אני מציג טכניקות רבות לשימוש בכלי. במאמר זה אציג חלק מהנושאים בהם עוסקת ההרצאה. בוודאי שמעתם על הקלישאה שמי שעלול להחליף אתכם בעבודה הוא זה שישתמש בבינה מלאכותית טוב מכם. כדאי שכולנו נלמד איך להשתמש בבינה מלאכותית יוצרת.


    איך מפעילים את צ׳ט GPT

    לפני הכל, וודאו כי אתם באתר הנכון! זה הקישור ממנו תגיעו לצ׳ט. כדי להנות מהצ׳ט יש לתרגל כתיבת פרומפטים. הורגלנו לתקשר עם מנועי חיפוש כדוגמת גוגל דרך שימוש במילות מפתח. כמו למשל ״המלצה מסעדה תל אביב״. עם הצ׳ט אנחנו מתקשרים בצורה שונה. עלינו ללמוד כיצד לנסח שאלות (פרומפט). ישנן גישות שונות ליצירת פרומפטים. 


    לפני שניגשים לכתוב פרומפט

    שימו לב, כל מידע שתמסרו לצ׳ט יהפוך להיות זמין לכלל משתמשי הצ׳ט. המידע שתמסרו לו עלול לצוץ בתוצאות חיפוש של משתמשי צ׳ט אחרים. לכן, חשוב להיות ערניים ולא למסור לצ׳ט מידע סודי, פרטי, כזה שלא תרצו לשתף עם אחרים.


    כדאי לכייל את הצ׳ט

    במידת האפשר, כוונו את הצ׳ט לסוג המומחיות שמעניין אתכם. אתם יכולים לבקש ממנו לענות כיועץ עסקי, כמנטור להתפתחות אישית (אתם אפילו יכולים לבקש ממנו לפעול ממש כדמות מפורסמת, בחרו את המנטור שלכם ובקשו מהצ׳ט לענות כמוהו).


    איך כותבים פרומפט?

    שאלו את הצ׳ט שאלה, או בקשו ממנו לבצע משימה. התחילו משאלות או, בקשות פשוטות. למשל, בקשו מהצ׳ט שיכתוב עבורכם סיפור קצר על טלפון חכם שהלך לאיבוד. ככל שתוסיפו יותר פרטים, כך תדייקו את הסיפור בהתאם לצרכים שלכם. אתם יכולים להוסיף מיקום, אווירה וכו׳. אם נחזור לדוגמה שלנו, בקשו מהצ׳ט שיכתוב סיפור קצר, באורך 400 מילים, על ילד שאיבד טלפון במהלך יום הלימודים בבית ספר וכעת הוא מאוד עצוב.


    נהלו עם ChatGPT שיחות ״פתוחות״

    במקום לנהל שיחה ״סגורה״ על בסיס פרומפט מאוד מדויק, כמו: נסח מודעה לפייסבוק למכירת תיק עבודה לקהל יעד של גברים ונשים. נסו להנות מכוח היצירתיות של הצ׳ט. נהלו איתו שיחה סביב שאלות רחבות. לדוגמה, שאלו את הצ׳ט איך הוא היה ממליץ לכם לשווק את תיק העבודה לגברים ונשים? הצ׳ט יכול להיות כלי מצוין לקבלת רעיונות יצירתיים. אתם יכולים להציג בפניו כיוונים לרעיונות עליהם חשבתם ולבקש את דעתו בנושא. זכרו לא לחשוף בפניו יותר מדי פרטים, בוודאי אם מדובר בנושאים סודיים, או כאלו שלא תרצו לחשוף בפני מתחרים שלכם.


    מה עושים עם התשובה שקיבלתם?

    אם אתם שבעי רצון מהתשובה, אתם יכולים להמשיך לשאלה הבאה. אם לא מצאתם את התשובה מספקת, אתם יכולים תמיד לבקש מהצ׳ט ליצור תשובה נוספת. 


    השתמשו בצ׳ט כדי ללמוד ולפתח תחומי ידע חדשים

    הצ׳ט יכול לקצר זמני לימוד. השתמשו בו כדי לפתח יכולות חדשות ולשכלל יכולות קיימות. הוא יכול להיות המורה שלכם לנושאים כגון: מדע, גיאוגרפיה, עסקים, התפתחות אישית, פסיכולוגיה, טכנולוגיה ועוד. אנו חיים במציאות הדורשת מאיתנו כל הזמן ללמוד ולהיות מועדכנים. למדו להשתמש בצ׳ט כדי לקצר ולייעל את הליך הלמידה שלכם.


    חשוב לשים לב!

    במקרים מסויימים, כאשר שואלים אותו שאלה, הצ׳ט עלול לטעות. מדוע הוא טועה? ישנן סיבות רבות אותן אני מציג בהרצאה, בשורה התחתונה, מומלץ לבדוק את המידע שקיבלתם ממנו ולא לסמוך עליו בעיניים עצומות. 


    רוצים ללמוד עוד כיצד משתמשים בכלים אלו? הזמינו הרצאה בנושא בינה מלאכותית

    מוזמנים להזמין את ההרצאה שלי בנושא בינה מלאכותית וחדשנות.

    לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר

      פופולרי

      30.1.2024
      מרצה חדשנות וטכנולוגיה
      26.11.2023
      הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס
      13.9.2023
      מרצה בינה מלאכותית ועתיד האנושות
      19.7.2023
      חדשנות בעידן הבינה המלאכותית

      מאמרים

      LET'S TALK

      לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר